Kompensim për fluturim të vonuar ose të anulluar me SunExpress

Merr deri në 600€ kompensim për fluturime të vonuara mbi tre orë ose të anuluara me SunExpress. Mos humb kohë – kërko kompensimin tënd në vetëm 2 minuta! 🚀

Shpejt dhe lehtë!

Pa sukses, pa tarifim!

Fluturime të vjetra

Të gjitha linjat ajrore

Shpejt dhe lehtë!

Pa sukses, pa tarifim!

Fluturime të vjetra

Të gjitha linjat ajrore

Kompensim për fluturim të vonuar mbi 3 orë ose të anuluar nga SunExpress – Çfarë duhet të dini

Nëse fluturimi juaj me SunExpress është vonuar mbi 3 orë, është anuluar pa njoftim, ose nuk jeni lejuar të udhëtoni për shkak të mbirezervimit, keni të drejtë për kompensim deri në 600€, sipas ligjit EU261/2004 dhe Udhëzimit të Ministrit Nr. 1, datë 26.2.2013.

Shuma e kompensimit varet nga distanca e fluturimit:

  • Deri në 1,500 km – 250€
  • 1,500 – 3,500 km – 400€
  • Mbi 3,500 km – 600€

Me AioFlight, gjithçka është e mundur dhe shumë e thjeshtë. Plotësoni formularin në https://claims.aioflight.com/al dhe ne kujdesemi për pjesën tjetër. Nuk paguani asgjë paraprakisht – vetëm nëse kompensimi juaj miratohet, ne mbajmë 30% të shumës.

Mund të aplikoni edhe për fluturime të ndodhura deri në 3 vite më parë.

Sipas rregullores Evropiane EC 261, ju mund të keni të drejtë të kërkoni deri në 600€kompensim për fluturimet e vonuara nëse…

Mbërritja juaj në destinacionin përfundimtar ishte me mbi 3 orë vonesë.

Fluturimi juaj u anulua pa njoftim të paktën 14 ditë përpara udhëtimit

Ju refuzua imbarkimi për shkak të mbirezervimit në avion (overbooking)

Ju u paraqitët në kohë për check-in

Vonesa e Fluturimit nuk ishte për shkak të rrethanave të jashtëzakonshme jashtë kontrollit të linjës ajrore, si : Moti ekstrem, Greva të kontrollorëve të trafikut ajror, Emergjenca të paparashikueshme jashtë kontrollit të linjës ajrore

Incidenti ka ndodhur brenda 3 viteve të fundit.

Fluturimi u vonua mbi 3 orë me SunExpress? Merr kompensim tani!

Pa fitim, pa pagesë | Të gjitha Vendet | Të gjitha Linjat Ajrore

Kompensim nga SunExpress për fluturime të vonuara dhe të anuluara

Kur keni të drejtë për kompensim nga fluturimet me SunExpress

Keni të drejtë për kompensim pas 3 ose më shumë orësh vonesë

Kompensimi varion nga 250€ deri në 600€ për pasagjer

Ushqim dhe pije të siguruara nga linja ajrore pas një vonese prej 2 orësh

Akomodim në hotel nëse fluturimi juaj vonohet gjatë natës

Fluturimet e Vonuara nga SunExpress

Nëse fluturimi juaj me SunExpress është vonuar për 3 orë ose më shumë për arsye që janë në kontrollin e linjës ajrore, ju keni të drejtë të kërkoni kompensim për vonesën e fluturimit. Arsyet më të zakonshme janë:

  • Probleme teknike
  • Mungesë ekuipazhi
  • Menaxhim operativ
  • tjetër

SunExpress është një linjë ajrore europiane, që do të thotë se rregullat e kompensimit bien nën rregulloren EU261, e cila mbron të drejtat e pasagjerëve kur një vonesë ndikon në udhëtimin tuaj.

Çdo vit, miliona pasagjerë ajrorë humbasin mundësinë për të marrë kompensimin që u takon sipas Rregullores Evropiane EC 261.

Pa fitim, pa pagesë | Të gjitha vendet | Të gjitha linjat ajrore

Çfarë duhet të bëni kur ju vonohet ose anulohet fluturimi me SunExpress

Ruani kartën tuaj të imbarkimit dhe të gjitha dokumentet e udhëtimit për referencë.

Pyesni stafin e linjës ajrore për arsyen e vonesës.

Dokumentoni vonesën duke bërë foto të tabelës së nisjeve ose duke ruajtur çdo komunikim nga linja ajrore që konfirmon ndërprerjen.

Regjistroni kohën reale të mbërritjes në destinacionin tuaj.

Kërkoni nga linja ajrore të mbulojë ushqimet dhe pijet gjatë pritjes.

Shmangni nënshkrimin e ndonjë dokumenti ose pranimin e ofertave që mund të heqin dorë nga të drejtat tuaja.

Nëse është e nevojshme, kërkoni nga linja ajrore një dhomë hoteli për t’ju akomoduar gjatë vonesës nëse ndodh gjatë natës.

Ruani të gjitha faturat nëse vonesa shkakton shpenzime shtesë.

Njihni të drejtat tuaja: Nëse vonesa juaj tejkalon 5 orë, sipas rregullores EC 261, ju keni të drejtë për një rimbursim të plotë të biletës së fluturimit dhe mund të zgjidhni të mos udhëtoni.

Mos harroni, kjo nuk ndikon në të drejtën tuaj për kompensim, të cilën mund të vazhdoni ta kërkoni.

Kompensim për fluturim të anuluar nga SunExpress

Pavarësisht nëse ndodheni në shtëpi apo jashtë vendit kur merrni lajmin për anulimin e fluturimit tuaj me Aegean Airlines, është normale të keni shumë pyetje dhe shqetësime.

Nëse SunExpress anulon një fluturim pa të paktën 14 ditë njoftim, keni të drejtë për kompensim për anulimin e fluturimit. Në këto raste, linja ajrore duhet të ofrojë:

  • Rimbursim të plotë të çmimit të biletës sipas politikës së Aegean Airlines
  • Rirezervim në fluturimin tjetër të disponueshëm pa asnjë pagesë shtesë

Nëse linja ajrore nuk ofron zgjidhje të përshtatshme, ju mund të kërkoni deri në €600 kompensim.

Përjashtime nga kompensimi për anulim fluturimi

Aegean Airlines nuk është e detyruar të paguajë kompensim në këto raste:

  • Nëse ju ka ofruar një fluturim zëvendësues me orar të ngjashëm me atë fillestar (nisje dhe mbërritje brenda limiteve të lejuara)

  • Nëse anulimi ka ndodhur për rrethana të jashtëzakonshme, që janë jashtë kontrollit të linjës ajrore, si:

    • Moti i keq

    • Greva të kontrollorëve të trafikut ajror

    • Emergjenca të papritura në aeroport

📌 Nëse fluturimi juaj është anuluar në mënyrë të papritur, kontrolloni të drejtën për kompensim në https://claims.aioflight.com/al dhe lejoni AioFlight të ndjekë të gjithë procesin për ju.

Kompensim për refuzim imbarkimi nga SunExpress

Fluturimet e mbirezervuara janë të zakonshme. Nëse ju është refuzuar imbarkimi, Aegean Airlines duhet të ju kompensojë deri në €600, përveçse kur arsyeja bie nën rrethana të jashtëzakonshme. Shuma e kompensimit varet nga distanca e fluturimit dhe koha e vonesës.

Rrethana të jashtëzakonshme – Kur kompensimi nuk është i vlefshëm

Disa vonesa ose anulime ndodhin për shkak të rrethanave të jashtëzakonshme që nuk janë në kontrollin e linjave ajrore, si p.sh.:

  • Kushte ekstreme atmosferike
  • Trazira politike
  • Greva të kontrollit të trafikut ajror
  • Goditjet nga rrufeja
  • Emergjencat mjekësore
  • Grevë nga punonjësit e aeroportit
  • Kufizimet nga kontrolli i trafikut ajror
  • Trazira politike
  • Aktet e terrorizmit, etj.

Nëse vonesa apo anulimi bie nën këto rrethana, ka shumë gjasa që nuk do të kualifikoheni për kompensim. Megjithatë, gjithmonë verifikoni politikën e SunExpress për të parë nëse keni të drejtë për kërkesë rimbursimi.

Cilat janë të drejtat tuaja sipas politikave të SunExpress?

Rregullorja (EC) 261/2004 e Bashkimit Europian mbron pasagjerët kur një linjë ajrore europiane ndikon udhëtimin e tyre për shkak të refuzimit të imbarkimit apo arsyeve të tjera. Nëse fluturimi juaj me SunExpress plotëson kushtet, mund të keni të drejtë për:

  • Kompensim deri në €600 nëse vonesa është mbi 3 orë
  • Ushqime dhe pije freskuese nëse vonesa kalon 2 orë
  • Akomodim në hotel për vonesa gjatë natës
  • Transport alternativ nëse linja ajrore nuk ofron një zgjidhje në kohë

Njohja e të drejtave tuaja për kompensim ju ndihmon të mos humbni përfitimet që ju takojnë. Megjithatë, procesi shpesh nuk është i thjeshtë për pasagjerët.

Linjat ajrore mund t’ju ofrojnë vouchers në vend të kompensimit monetar, duke ju bërë të hiqni dorë nga e drejta për pagesë në para. Në vend të kësaj, besojuni AioFlight për të përcaktuar nëse fluturimi juaj kualifikohet. Nëse po, na tregoni disa të dhëna dhe ne do të kujdesemi për të gjitha procedurat për të siguruar kompensimin tuaj nga SunExpress.

Ne e marrim përsipër të gjithë procesin nga A në Zh dhe sigurohemi që ju të përfitoni maksimalisht!

Çfarë parashikojnë të drejtat e pasagjerëve në BE?

EC 261 është rregullorja e Bashkimit Europian që mbulon rastet e fluturimeve të vonuara, anulluar dhe refuzimit të imbarkimit (overbooking). Ajo përcakton detyrimet e linjave ajrore dhe kujdesin që pasagjerët duhet të presin në rast të këtyre shqetësimeve, si dhe saktëson qartë kur pasagjerët kanë të drejtë për kompensim financiar.

Pasagjerët mund të kërkojnë kompensim edhe për fluturime të kaluar deri në 3 vite më parë, nëse plotësojnë kushtet e përcaktuara në rregullore.

Rregullorja EC 261 zbatohet për të gjitha fluturimet që nisen nga një aeroport në BE. Por si një linjë ajrore europiane, fluturimet e SunExpress që mbërrijnë në BE nga vende jashtë BE-së janë gjithashtu të mbuluara. Kjo u ofron pasagjerëve të SunExpress mbrojtje shtesë dhe më shumë të drejta për të kërkuar kompensim.

Si llogariten vonesat e fluturimeve?

Kur kërkoni kompensim për vonesë fluturimi, faktori kryesor është koha e mbërritjes në destinacionin tuaj përfundimtar.

Edhe nëse fluturimi juaj niset me vonesë, linja ajrore mund të rikuperojë një pjesë të kohës gjatë fluturimit. Prandaj, ajo që ka më shumë rëndësi është koha e saktë e mbërritjes.

Çfarë kuptohet me “Koha e Mbërritjes”?

Sipas një vendimi të Gjykatës Evropiane të Drejtësisë në vitin 2014 (çështja C-452/13), “koha e mbërritjes” përcaktohet si momenti kur avioni arrin në portën e terminalit dhe pasagjerëve u lejohet të dalin. Kjo mund të jetë ndryshe nga momenti kur avioni prek pistën, prandaj është e rëndësishme të keni parasysh këtë kur bëni kërkesë për kompensim.

A keni të drejtë për kompensim?

Nëse fluturimi juaj vonohet për 3 orë ose më shumë deri në mbërritjen në destinacionin tuaj përfundimtar, ju mund të keni të drejtë për kompensim sipas Rregulloreve të BE-së. Mbani shënim kohën e saktë të mbërritjes për të siguruar që mund të kërkoni kompensimin që ju takon.

Kompensimi për vonesa të gjata dhe distanca të mëdha

Kompensimi për vonesat e fluturimeve varet nga:

  • Kohëzgjatja e vonesës
  • Distanca e fluturimit

Për fluturime mbi 3,500 km, mund të keni të drejtë për kompensimin maksimal të mundshëm.

Të drejtat tuaja për vonesa mbi 2 orë

Nëse fluturimi juaj vonohet më shumë se 2 orë, linja ajrore është e detyruar të ofrojë ndihma si:

  • Ushqim dhe pije
  • Refreskime të tjera për të lehtësuar pritjen tuaj.

Megjithatë, kompensimi financiar për vonesa më të shkurtra se 3 orë zakonisht nuk ofrohet.

Zbuloni se sa kompensim mund të kërkoni bazuar në distancën e fluturimit dhe kohëzgjatjen e vonesës me AioFlight!

Çdo vit, miliona pasagjerë ajrorë humbasin mundësinë për të marrë kompensimin që u takon sipas Rregullores Evropiane EC 261.

Pa fitim, pa pagesë | Të gjitha vendet | Të gjitha linjat ajrore

Sa kompensim mund të merrni nga SunExpress?

Sipas rregullores europiane EC 261, shuma e kompensimit varet nga distanca e fluturimit:

Distanca Kompensimi
Fluturime deri në 1,500 km Deri në 250€ për pasagjer
Fluturime brenda BE mbi 1,500 km Deri në 400€ për pasagjer
Fluturime jashtë BE, midis 1,500 – 3,500 km Deri në 400€ për pasagjer
Fluturime jashtë BE, mbi 3,500 km Deri në 600€ për pasagjer

📌 Shumat e mësipërme janë të përcaktuara në euro (€) sipas rregullores EC 261.

🔍 Ashtu si me çdo ligj, ka përjashtime dhe rrethana të veçanta që mund të ndikojnë në të drejtën për kompensim dhe shumën përkatëse. Me AioFlight, ju mund të kontrolloni menjëherë nëse kualifikoheni dhe sa mund të përfitoni.

Nëse fluturimi juaj është vonuar, anuluar ose mbirezervuar brenda 3 viteve të fundit, mund të keni të drejtë për kompensim deri në 600 €.

Pa sukses, pa pagesë | Të gjithë vendet | Të gjitha linjat ajrore

Kompensimi për fluturime të vonuara me SunExpress përmes AioFlight

Keni pasur një vonesë ose anulim fluturimi me SunExpress? Me AioFlight, ju mund të kërkoni kompensim deri në €600, edhe për fluturime që kanë ndodhur deri në 3 vite më parë.

Si funksionon procesi i kërkesës për kompensim me AioFlight?
Procesi është i shpejtë dhe i thjeshtë. Ja çfarë duhet të bëni:

  1. Kontrolloni nëse fluturimi juaj kualifikohet për kompensim në www.aioflight.al
  2. Plotësoni formularin online me të dhënat e fluturimit tuaj në www.aioflight.al
  3. AioFlight negocion dhe ndjek procesin ligjor në emrin tuaj.
  4. Merrni kompensimin tuaj, pa asnjë stres apo burokraci.

Nëse fluturimi juaj me SunExpress është vonuar, anuluar ose jeni refuzuar për imbarkim, ju keni të drejtë për kompensim financiar sipas rregullores europiane EC 261/2004.

Pse të zgjidhni AioFlight?

  1. Asnjë pagesë paraprake – ju paguani vetëm 30% nëse merrni kompensimin.
  2. Proces i thjeshtë dhe transparent.
  3. Ekspertë të të drejtave të pasagjerëve që kujdesen për çdo hap.

Mos e lini kompensimin tuaj të humbasë – na besoni ne dhe ne kujdesemi për gjithçka!

Afatet kohore për paraqitjen e kërkesave të kompensimit

Paraqitja e kërkesës tuaj për kompensim menjëherë pas datës së udhëtimit rrit shanset për sukses, idealisht brenda 2-3 viteve. Kjo siguron që provat mbështetëse, si faturat për ushqime ose shpenzime, të jenë ende të disponueshme.

Vendi Afati kohor
Austria 3 vite
Belgjika 5 vite
Bullgaria 1 vit
Kroacia 3 vite
Qipro 6 vite
Republika Çeke* 3 vite
Danimarka 3 vite
Estonia 3 vite
Finlanda 3 vite
Franca 5 vite
Gjermania** 3 vite
Greqia 5 vite
Hungaria 2 vite
Islanda 2 vite
Irlanda 6 vite
Italia 2 vite
Letonia 1 vit
Lituania 3 vite
Luksemburgu 10 vite
Malta Pa kufizim
Holanda 2 vite
Norvegjia 3 vite
Polonia 1 vit
Portugalia 2 vite
Slovakia 2 vite
Slovenia 2 vite
Spanja 5 vite
Suedi*** 10 vite
Zvicra 2 vite
Mbretëria e Bashkuar 6 vite

Republika Çeke: Pasagjerët ajrorë duhet të njoftojnë linjën ajrore brenda 6 muajve të parë pas ndërprerjes së fluturimit. Nëse e bëjnë këtë, kërkesa mbetet e vlefshme deri në 3 vite.

Gjermania: Afati i kufizimit përfundon në ditën e fundit të vitit të tretë. Për shembull, nëse një fluturim ka ndodhur më 25 shkurt 2016, kërkesa do të skadonte më 31 dhjetor 2019.

Suedi: Nëse pasagjerët ajrorë njoftojnë linjën ajrore brenda 2 muajve të parë pas ndërprerjes së fluturimit, kërkesa e tyre mund të jetë e vlefshme deri në 10 vite.

Fluturim i vonuar mbi 3 orë me SunExpress?

Pa sukses, pa pagesë | Të gjithë vendet | Të gjitha linjat ajrore

Rreth SunExpress

SunExpress është një linjë ajrore me kosto të ulët e themeluar si një ndërmarrje e përbashkët mes Turkish Airlines dhe Lufthansa. Me baza në Antalya dhe Izmir, SunExpress ofron fluturime kryesisht drejt destinacioneve turistike në Turqi, Europë dhe Lindjen e Mesme.

Flota e saj përfshin avionë Boeing 737, të përshtatur për fluturime të shkurtra dhe të mesme. SunExpress është e njohur për shërbimet praktike, çmimet konkurruese dhe fokusin në udhëtimet pushimore, veçanërisht për pasagjerët që udhëtojnë nga Europa drejt bregdetit turk.

Si linjë ajrore me origjinë turke, rregullorja EC 261/2004 aplikohet vetëm për fluturimet që nisen nga një vend i BE-së, jo për ato që nisen nga Turqia. Në fluturimet e nisura nga BE, pasagjerët mund të kenë të drejtë për kompensim deri në €600 në rast vonesash, anulimesh ose refuzimi imbarkimi.

Pyetjet e shpeshta mbi Kompensim për Fluturimet e Vonuara

Nëse keni fluturuar drejt ose nga Mbretëria e Bashkuar, BE-ja, ose Brazili, mund të keni të drejtë për kompensim për një fluturim të vonuar.

Për të përcaktuar nëse mund të kërkoni kompensim në Europë, sigurohuni që:

  • Keni mbërritur në destinacionin tuaj të paktën 3 orë me vonesë (2 orë për fluturimet në Brazil).
  • Vonesa nuk ishte për shkak të rrethanave të jashtëzakonshme jashtë kontrollit të linjës ajrore.

Kontrolloni të drejtën tuaj dhe ndërmerrni veprime për të kërkuar atë që ju takon.

Fluturimet e Vonuara së fundmi

A po përjetoni një vonesë fluturimi që nuk ka lidhje me greva apo kushte të këqija atmosferike? Gjeni fluturimin tuaj të vonuar në tabelën tonë, verifikoni të drejtën tuaj për kompensim duke përdorur sistemin tonë të kontrollit të kërkesës, dhe lëreni AioFlight të trajtojë kërkesën tuaj në emrin tuaj.

Data Linja ajrore (Numri Fluturimit) Route Statusi Kompensimi juaj
Raste të suksesshme kundër këtyre Linjave Ajrore dhe të tjerave

AioFlight bën kërkesa kompensimi në emër të pasagjerëve të prekur ndaj të gjithave linjave ajrore kryesore që operojnë në MB dhe Europë. Na kontaktoni sot për të nisur kërkesën tuaj kundër këtyre kompanive ajrore dhe të tjerave:

SI FUNKSIONON

Merr kompensimin tënd në vetëm 3 hapa të thjeshtë

Kërko kompensimin tënd në vetëm tre hapa të thjeshtë! Procesi zgjat vetëm dy minuta — shpejtë, lehtë dhe pa shqetësime.

Apliko për kompensim

Të duhen vetëm 2 minuta për të zbuluar shumën e kompensimit dhe për të dorëzuar kërkesën në www.claims.aioflight.com

Ne punojmë për të drejtat tuaja

Ekipi ynë ligjor do të bashkëpunojë me linjat ajrore dhe autoritetet për rastin tuaj.

Merr kompensimin tënd

Sapo të fitojmë rastin, do të transferojmë kompensimin në llogarinë tuaj bankare.

EKSPERTËT JANË GATI TË JU NDIHMOJNË! PA SUKSES, PA PAGESË

Pse të zgjidhni AioFlight?

Kërkesë e paraqitur personalisht

Proces ligjor i ndërlikuar

Konsumon shumë kohë

Linjat ajrore shpesh i refuzojnë kërkesat

Shkallë e ulët suksesi

Linjat ajrore shpesh nuk përgjigjen fare

Mungesë aftësish për të negociuar

Dokumentacion shtesë dhe i komplikuar

Kosto shtesë të mundshme

Proces i thjeshtë dhe pa stres

Kërkesa nepërmjet AioFlight

Ekspertë në të drejtat e pasagjerëve dhe kompensim

Politika ‘Pa fitim, pa pagesë’ – nuk paguani asgjë nëse nuk përfitoni kompensim

Shkallë e lartë suksesi

Ne mbulojmë të gjitha kostot ligjore – fitoni ose jo

Të besuar nga mijëra pasagjerë të kënaqur

Menaxhim i plotë i kërkesës suaj nga fillimi në fund

Komunikim i shpejtë dhe transparent

Mbështetje për klientët 24/7

Kërkesa përmes avokatit

Menaxhon procesin e kërkesës në emrin tuaj

Kosto më të larta dhe tarifa gjyqësore të mundshme

Mungesë specializimi në ligjin e aviacionit

Asnjë garanci për suksesin e çështjes

Negociim i kufizuar me linjat ajrore

Nëse humbni, mund të detyroheni të paguani sërish avokatin dhe madje edhe shpenzimet e avokatëve të linjës ajrore

Shumica e avokatëve nuk janë të specializuar në të drejtat e pasagjerëve

    Vlerësuar si Shkëlqyeshëm. 4.3 nga 5 yje

Ne kemi ndihmuar mijëra njerëz të marrin kompensimin që u takon.