Kur keni të drejtë për kompensim nga fluturimet me SunExpress
Fluturimet e Vonuara nga SunExpress
Nëse fluturimi juaj me SunExpress është vonuar për 3 orë ose më shumë për arsye që janë në kontrollin e linjës ajrore, ju keni të drejtë të kërkoni kompensim për vonesën e fluturimit. Arsyet më të zakonshme janë:
- Probleme teknike
- Mungesë ekuipazhi
- Menaxhim operativ
- tjetër
SunExpress është një linjë ajrore europiane, që do të thotë se rregullat e kompensimit bien nën rregulloren EU261, e cila mbron të drejtat e pasagjerëve kur një vonesë ndikon në udhëtimin tuaj.
Çfarë duhet të bëni kur ju vonohet ose anulohet fluturimi me SunExpress
Mos harroni, kjo nuk ndikon në të drejtën tuaj për kompensim, të cilën mund të vazhdoni ta kërkoni.
Kompensim për fluturim të anuluar nga SunExpress
Pavarësisht nëse ndodheni në shtëpi apo jashtë vendit kur merrni lajmin për anulimin e fluturimit tuaj me Aegean Airlines, është normale të keni shumë pyetje dhe shqetësime.
Nëse SunExpress anulon një fluturim pa të paktën 14 ditë njoftim, keni të drejtë për kompensim për anulimin e fluturimit. Në këto raste, linja ajrore duhet të ofrojë:
- Rimbursim të plotë të çmimit të biletës sipas politikës së Aegean Airlines
- Rirezervim në fluturimin tjetër të disponueshëm pa asnjë pagesë shtesë
Nëse linja ajrore nuk ofron zgjidhje të përshtatshme, ju mund të kërkoni deri në €600 kompensim.
Përjashtime nga kompensimi për anulim fluturimi
Aegean Airlines nuk është e detyruar të paguajë kompensim në këto raste:
-
Nëse ju ka ofruar një fluturim zëvendësues me orar të ngjashëm me atë fillestar (nisje dhe mbërritje brenda limiteve të lejuara)
-
Nëse anulimi ka ndodhur për rrethana të jashtëzakonshme, që janë jashtë kontrollit të linjës ajrore, si:
📌 Nëse fluturimi juaj është anuluar në mënyrë të papritur, kontrolloni të drejtën për kompensim në https://claims.aioflight.com/al dhe lejoni AioFlight të ndjekë të gjithë procesin për ju.
Kompensim për refuzim imbarkimi nga SunExpress
Fluturimet e mbirezervuara janë të zakonshme. Nëse ju është refuzuar imbarkimi, Aegean Airlines duhet të ju kompensojë deri në €600, përveçse kur arsyeja bie nën rrethana të jashtëzakonshme. Shuma e kompensimit varet nga distanca e fluturimit dhe koha e vonesës.
Rrethana të jashtëzakonshme – Kur kompensimi nuk është i vlefshëm
Disa vonesa ose anulime ndodhin për shkak të rrethanave të jashtëzakonshme që nuk janë në kontrollin e linjave ajrore, si p.sh.:
- Kushte ekstreme atmosferike
- Trazira politike
- Greva të kontrollit të trafikut ajror
- Goditjet nga rrufeja
- Emergjencat mjekësore
- Grevë nga punonjësit e aeroportit
- Kufizimet nga kontrolli i trafikut ajror
- Trazira politike
- Aktet e terrorizmit, etj.
Nëse vonesa apo anulimi bie nën këto rrethana, ka shumë gjasa që nuk do të kualifikoheni për kompensim. Megjithatë, gjithmonë verifikoni politikën e SunExpress për të parë nëse keni të drejtë për kërkesë rimbursimi.
Cilat janë të drejtat tuaja sipas politikave të SunExpress?
Rregullorja (EC) 261/2004 e Bashkimit Europian mbron pasagjerët kur një linjë ajrore europiane ndikon udhëtimin e tyre për shkak të refuzimit të imbarkimit apo arsyeve të tjera. Nëse fluturimi juaj me SunExpress plotëson kushtet, mund të keni të drejtë për:
- Kompensim deri në €600 nëse vonesa është mbi 3 orë
- Ushqime dhe pije freskuese nëse vonesa kalon 2 orë
- Akomodim në hotel për vonesa gjatë natës
- Transport alternativ nëse linja ajrore nuk ofron një zgjidhje në kohë
Njohja e të drejtave tuaja për kompensim ju ndihmon të mos humbni përfitimet që ju takojnë. Megjithatë, procesi shpesh nuk është i thjeshtë për pasagjerët.
Linjat ajrore mund t’ju ofrojnë vouchers në vend të kompensimit monetar, duke ju bërë të hiqni dorë nga e drejta për pagesë në para. Në vend të kësaj, besojuni AioFlight për të përcaktuar nëse fluturimi juaj kualifikohet. Nëse po, na tregoni disa të dhëna dhe ne do të kujdesemi për të gjitha procedurat për të siguruar kompensimin tuaj nga SunExpress.
Ne e marrim përsipër të gjithë procesin nga A në Zh dhe sigurohemi që ju të përfitoni maksimalisht!
Çfarë parashikojnë të drejtat e pasagjerëve në BE?
EC 261 është rregullorja e Bashkimit Europian që mbulon rastet e fluturimeve të vonuara, anulluar dhe refuzimit të imbarkimit (overbooking). Ajo përcakton detyrimet e linjave ajrore dhe kujdesin që pasagjerët duhet të presin në rast të këtyre shqetësimeve, si dhe saktëson qartë kur pasagjerët kanë të drejtë për kompensim financiar.
Pasagjerët mund të kërkojnë kompensim edhe për fluturime të kaluar deri në 3 vite më parë, nëse plotësojnë kushtet e përcaktuara në rregullore.
Rregullorja EC 261 zbatohet për të gjitha fluturimet që nisen nga një aeroport në BE. Por si një linjë ajrore europiane, fluturimet e SunExpress që mbërrijnë në BE nga vende jashtë BE-së janë gjithashtu të mbuluara. Kjo u ofron pasagjerëve të SunExpress mbrojtje shtesë dhe më shumë të drejta për të kërkuar kompensim.
Si llogariten vonesat e fluturimeve?
Kur kërkoni kompensim për vonesë fluturimi, faktori kryesor është koha e mbërritjes në destinacionin tuaj përfundimtar.
Edhe nëse fluturimi juaj niset me vonesë, linja ajrore mund të rikuperojë një pjesë të kohës gjatë fluturimit. Prandaj, ajo që ka më shumë rëndësi është koha e saktë e mbërritjes.
Çfarë kuptohet me “Koha e Mbërritjes”?
Sipas një vendimi të Gjykatës Evropiane të Drejtësisë në vitin 2014 (çështja C-452/13), “koha e mbërritjes” përcaktohet si momenti kur avioni arrin në portën e terminalit dhe pasagjerëve u lejohet të dalin. Kjo mund të jetë ndryshe nga momenti kur avioni prek pistën, prandaj është e rëndësishme të keni parasysh këtë kur bëni kërkesë për kompensim.
A keni të drejtë për kompensim?
Nëse fluturimi juaj vonohet për 3 orë ose më shumë deri në mbërritjen në destinacionin tuaj përfundimtar, ju mund të keni të drejtë për kompensim sipas Rregulloreve të BE-së. Mbani shënim kohën e saktë të mbërritjes për të siguruar që mund të kërkoni kompensimin që ju takon.
Kompensimi për vonesa të gjata dhe distanca të mëdha
Kompensimi për vonesat e fluturimeve varet nga:
- Kohëzgjatja e vonesës
- Distanca e fluturimit
Për fluturime mbi 3,500 km, mund të keni të drejtë për kompensimin maksimal të mundshëm.
Të drejtat tuaja për vonesa mbi 2 orë
Nëse fluturimi juaj vonohet më shumë se 2 orë, linja ajrore është e detyruar të ofrojë ndihma si:
- Ushqim dhe pije
- Refreskime të tjera për të lehtësuar pritjen tuaj.
Megjithatë, kompensimi financiar për vonesa më të shkurtra se 3 orë zakonisht nuk ofrohet.
Zbuloni se sa kompensim mund të kërkoni bazuar në distancën e fluturimit dhe kohëzgjatjen e vonesës me AioFlight!
Sa kompensim mund të merrni nga SunExpress?
Sipas rregullores europiane EC 261, shuma e kompensimit varet nga distanca e fluturimit:
Distanca |
Kompensimi |
Fluturime deri në 1,500 km |
Deri në 250€ për pasagjer |
Fluturime brenda BE mbi 1,500 km |
Deri në 400€ për pasagjer |
Fluturime jashtë BE, midis 1,500 – 3,500 km |
Deri në 400€ për pasagjer |
Fluturime jashtë BE, mbi 3,500 km |
Deri në 600€ për pasagjer |
📌 Shumat e mësipërme janë të përcaktuara në euro (€) sipas rregullores EC 261.
🔍 Ashtu si me çdo ligj, ka përjashtime dhe rrethana të veçanta që mund të ndikojnë në të drejtën për kompensim dhe shumën përkatëse. Me AioFlight, ju mund të kontrolloni menjëherë nëse kualifikoheni dhe sa mund të përfitoni.
Kompensimi për fluturime të vonuara me SunExpress përmes AioFlight
Keni pasur një vonesë ose anulim fluturimi me SunExpress? Me AioFlight, ju mund të kërkoni kompensim deri në €600, edhe për fluturime që kanë ndodhur deri në 3 vite më parë.
Si funksionon procesi i kërkesës për kompensim me AioFlight?
Procesi është i shpejtë dhe i thjeshtë. Ja çfarë duhet të bëni:
- Kontrolloni nëse fluturimi juaj kualifikohet për kompensim në www.aioflight.al
- Plotësoni formularin online me të dhënat e fluturimit tuaj në www.aioflight.al
- AioFlight negocion dhe ndjek procesin ligjor në emrin tuaj.
- Merrni kompensimin tuaj, pa asnjë stres apo burokraci.
Nëse fluturimi juaj me SunExpress është vonuar, anuluar ose jeni refuzuar për imbarkim, ju keni të drejtë për kompensim financiar sipas rregullores europiane EC 261/2004.
Pse të zgjidhni AioFlight?
- Asnjë pagesë paraprake – ju paguani vetëm 30% nëse merrni kompensimin.
- Proces i thjeshtë dhe transparent.
- Ekspertë të të drejtave të pasagjerëve që kujdesen për çdo hap.
Mos e lini kompensimin tuaj të humbasë – na besoni ne dhe ne kujdesemi për gjithçka!
Afatet kohore për paraqitjen e kërkesave të kompensimit
Paraqitja e kërkesës tuaj për kompensim menjëherë pas datës së udhëtimit rrit shanset për sukses, idealisht brenda 2-3 viteve. Kjo siguron që provat mbështetëse, si faturat për ushqime ose shpenzime, të jenë ende të disponueshme.
Vendi |
Afati kohor |
Austria |
3 vite |
Belgjika |
5 vite |
Bullgaria |
1 vit |
Kroacia |
3 vite |
Qipro |
6 vite |
Republika Çeke* |
3 vite |
Danimarka |
3 vite |
Estonia |
3 vite |
Finlanda |
3 vite |
Franca |
5 vite |
Gjermania** |
3 vite |
Greqia |
5 vite |
Hungaria |
2 vite |
Islanda |
2 vite |
Irlanda |
6 vite |
Italia |
2 vite |
Letonia |
1 vit |
Lituania |
3 vite |
Luksemburgu |
10 vite |
Malta |
Pa kufizim |
Holanda |
2 vite |
Norvegjia |
3 vite |
Polonia |
1 vit |
Portugalia |
2 vite |
Slovakia |
2 vite |
Slovenia |
2 vite |
Spanja |
5 vite |
Suedi*** |
10 vite |
Zvicra |
2 vite |
Mbretëria e Bashkuar |
6 vite |
Republika Çeke: Pasagjerët ajrorë duhet të njoftojnë linjën ajrore brenda 6 muajve të parë pas ndërprerjes së fluturimit. Nëse e bëjnë këtë, kërkesa mbetet e vlefshme deri në 3 vite.
Gjermania: Afati i kufizimit përfundon në ditën e fundit të vitit të tretë. Për shembull, nëse një fluturim ka ndodhur më 25 shkurt 2016, kërkesa do të skadonte më 31 dhjetor 2019.
Suedi: Nëse pasagjerët ajrorë njoftojnë linjën ajrore brenda 2 muajve të parë pas ndërprerjes së fluturimit, kërkesa e tyre mund të jetë e vlefshme deri në 10 vite.
Rreth SunExpress
SunExpress është një linjë ajrore me kosto të ulët e themeluar si një ndërmarrje e përbashkët mes Turkish Airlines dhe Lufthansa. Me baza në Antalya dhe Izmir, SunExpress ofron fluturime kryesisht drejt destinacioneve turistike në Turqi, Europë dhe Lindjen e Mesme.
Flota e saj përfshin avionë Boeing 737, të përshtatur për fluturime të shkurtra dhe të mesme. SunExpress është e njohur për shërbimet praktike, çmimet konkurruese dhe fokusin në udhëtimet pushimore, veçanërisht për pasagjerët që udhëtojnë nga Europa drejt bregdetit turk.
Si linjë ajrore me origjinë turke, rregullorja EC 261/2004 aplikohet vetëm për fluturimet që nisen nga një vend i BE-së, jo për ato që nisen nga Turqia. Në fluturimet e nisura nga BE, pasagjerët mund të kenë të drejtë për kompensim deri në €600 në rast vonesash, anulimesh ose refuzimi imbarkimi.
Pyetjet e shpeshta mbi Kompensim për Fluturimet e Vonuara
Fluturimet e Vonuara së fundmi
A po përjetoni një vonesë fluturimi që nuk ka lidhje me greva apo kushte të këqija atmosferike? Gjeni fluturimin tuaj të vonuar në tabelën tonë, verifikoni të drejtën tuaj për kompensim duke përdorur sistemin tonë të kontrollit të kërkesës, dhe lëreni AioFlight të trajtojë kërkesën tuaj në emrin tuaj.
Raste të suksesshme kundër këtyre Linjave Ajrore dhe të tjerave
AioFlight bën kërkesa kompensimi në emër të pasagjerëve të prekur ndaj të gjithave linjave ajrore kryesore që operojnë në MB dhe Europë. Na kontaktoni sot për të nisur kërkesën tuaj kundër këtyre kompanive ajrore dhe të tjerave: